Արվեստի մաֆիայի կնքահայրը հայ է. իսկ դուք գիտեի՞ք նրան

Շատերը նրան արվեստի դիլեր են անվանում և դա իզուր չէ:

Լարի Գագոսյանը ծնվել է Լոս Անջելեսում 1945 թվականին, հայ գաղթականների ընտանիքում։ Սովորել է Կալիֆորնիայի համալսարանում՝ ամերիկյան և անգլիական գրականության ֆակուլտետում։ Նա իր կարիերան սկսել է պաստառներ վաճառելով սեփական համալսարանում: 1970-ականների երկրորդ կեսին Գագոսյանը բացեց իր առաջին Broxton Gallery-ը պատկերասրահը` համագործակցելով անշարժ գույքի խոշոր ծրագրավորող Էլի Բորդի հետ:

Լարիի կարիերան բարձրացավ 1979 թվականին, երբ նա տեղափոխվեց Նյու Յորք և բացեց իր պատկերասրահը Սոհոյում: Շուտով նա հանդիպեց այն ժամանակվա ամենաազդեցիկ կոլեկցիոներին և պատկերասրահի սեփականատեր Լեո Կաստելիին, ով, փաստորեն, դարձավ Լարի Գագոսյանի ուսուցիչը։ Սկսնակ դիլերը հաճախ ուղեկցում էր Կաստելիին գործարքների և հանդիպումների ժամանակ: Ճանապարհին Գագոսյանը կատարեց իր փոքր գործարքները:

Ավելի ուշ Լարի Գագոսյանը հանդիպեց հայտնի նկարիչ Բասկիային և սկսեց ներկայացնել նրա աշխատանքը։ 1982 թվականի ապրիլին Լարին Լոս Անջելեսի իր պատկերասրահում կազմակերպեց Բասկիի ցուցահանդեսը։ Հենց այս ցուցահանդեսն էլ Լարի Գագոսյանին դարձրեց Նյու Յորքի հայտնի պատկերասրահի սեփականատեր:

1982 թվականին, իր առաջին հաջողությունից հետո, Կաստելին օգնեց Լարի Գագոսյանին բացել պատկերասրահ Արևմտյան 23-րդ փողոցում և սկսեց համագործակցել Conde Nast հրատարակչության սեփականատիրոջ հետ:

Լարի Գագոսյանն իր կարիերայում արագ զարգացել է որպես արվեստի դիլեր, համադրող և պատկերասրահի սեփականատեր: Նրա պատկերասրահներում ցուցադրվել են Իվ Քլայնի, Էնդի Ուորհոլի, Ջեքսոն Պոլլոկի, Ռիչարդ Սերայի, Պաբլո Պիկասոյի, Վանեսա Բիկրոֆթի, Տակաշի Մուրակամիի աշխատանքները։

Բայց Գագոսյան պատկերասրահների ցանցը դուրս է եկել Նյու Յորքի սահմաններից. նոր տարածքներ են բացվել Հռոմում, Փարիզում, Ժնևում, Հոնկոնգում, Աթենքում և այլ քաղաքներում: Ընդհանուր առմամբ, 16 պատկերասրահների ցանցը պարունակում է 76 նկարիչների աշխատանքներ: Այս պահին Գագոսյան պատկերասրահների ցանցն աշխարհում ամենամեծն է ժամանակակից արվեստի պատկերասրահներից:

Լարի Գագոսյանի գործունեությունը գտնվում է անհամատեղելի թվացող ոլորտների խաչմերուկում` ֆինանսներ, շուկայավարություն և ստեղծագործականություն: Հաճախ հանրությունը և պոտենցիալ գնորդները ցանկանում են տեսնել ավելի առևտրային և հասկանալի բան, և փոփ-արտը հիանալի է դրա համար:

Լարի Գագոսյանը հասկանում է վաճառքի հոգեբանությունը. Նա գիտի, որ գնագոյացումը բաղկացած է երկու գործոնից ՝ նկարչի անունից և հասանելիությունից: Իսկ Լարին գիտի, թե ինչպիսի նկարիչների են փնտրում պատկերասրահները: Նկարչի ճանաչելիությունը ձևավորվում է ինչպես աշխատանքի որոշակի տեխնիկայից, այնպես էլ բուն գաղափարից, որը կարմիր թելի պես անցնում է նկարչի բոլոր աշխատանքների միջով: